آموزش فتوشاپ برای طراحی سایت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 14 / 5 / 1392
بازدید : 939
نویسنده : Hossein

در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید .

 

caution آموزش فتوشاپ برای طراحی سایت Learning Photoshop for The Web توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download آموزش فتوشاپ برای طراحی سایت Learning Photoshop for The Webدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

 




:: موضوعات مرتبط: ابزار فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: اموزش طراحی سایت با فتوشاپ, اموزش فتوشاپ برای سایت, اموزش فتوشاپ برای طراحی سایت, طراحی سایت با فتوشاپ, فیلم آموزش فتوشاپ برای وب ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








لطفا برای بهتر شدن وب نظر دهید. id insta: mr-h.s

نظرتون درباره ی این وب چیه؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان downloadha و آدرس wbs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com